woensdag 28 mei 2014

White

Nee. Geen witte legging. Geen witte sokken in foute sandalen. Geen witte crocs. We hebben het vandaag niet over de grootste modemissers. Vandaag hebben we het over witte nagellak. French manicure is natuurlijk nooit verkeerd, maar mooi wit-gelakte nagels zijn ook erg classy.


Back to basics. Gewoon witte nagellak. Ik vind nailart heel mooi en geweldig leuk, maar het kost veel tijd en geld. Daarom zocht ik naar een andere optie, waarbij je toch mooie en verzorgde nagels hebt, chic, maar ook heel casual. Ik raakte geïnspireerd door de witte rozen in mijn achtertuin, de prachtige witte trouwjurk van Kim Kardashian en de witte stranden op de sites die ik bekijk om een vakantie te boeken. Toen wist ik het. Wit is de kleur.

De nagellak moet natuurlijk wel dekkend zijn. Wit moet ook écht wit zijn. Dus ik ben op zoek gegaan en binnen mijn budget heb ik een goede gevonden. Het hoeft dus ook helemaal niet duur te zijn. En wil je ze nou toch nog mooi versieren? Kan makkelijk, want nu houd je nu toch nog wat geld over.

Het is de Long Lasting Nailpolish - HEMA

Tip: Twee lagen aanbrengen + topcoat
































Liefs, Sascha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten