dinsdag 27 mei 2014

Hello Holidays

Eindelijk ! Na weken zwoegen voor de laatste toetsen van het laatste jaar is het zover: VAKANTIE ! Het is nog niet zeker of we allemaal klaar zijn met de middelbare school, maar hoop geeft de mens moed. Het weekend én de vakantie moesten dus heel goed gevierd worden. En jawel, geslaagd. Mijn beste vriendin Kenna en ik hebben lekker over het strand gewandeld, de bioscoopfilm Bad Neighbours bezocht (Wow, Zac Efron is sexy!) en een avond heel goed gestapt.


Maar dit was niet al het leuke van afgelopen week, eergisteren zijn er namelijk een aantal nieuwe producten overgevlogen vanuit Canada. Ik ben helemaal happy met mijn nieuwe cosmetica en zal er een paar uitlichten, heeeere we go:




Allereerst Touche Éclat - Yves Saint Laurent


In één woord: ge-wel-dig !
De meest populaire en luxe Touche éclat is een concealer en highlighter in één. Ook voor mensen met een zeer lichte huid zoals ik is deze gouden wonderstick geschikt. Ik heb de lichtste kleur, namelijk
01 - Rose Lumière

Ik denk dat wat men zegt waar is: "Once used, for ever needed"



Klik hier om Touche Éclat online te bestellen.




Invisible Powder Makeup - Estée Lauder

Doe al de photoshopprogramma's maar de deur uit, want door de poeder van Estée Lauder wordt je gezicht helemaal flawless. De juiste kleur en substantie kan zó goed de perfecte uitstraling geven. Estée Lauder raad ik zeker aan voor diegene met een onzuivere en niet egale huid, dit is echt een uitkomst !



Dit is de lichtste kleur: 1CN1 - Ecru



Klik hier om de Invisible Powder Makeup online te bestellen.



Pro Longwear Concealer - MAC


Ook weer een concealer, alleen deze is van MAC. Zoals de naam al zegt blijft deze concealer tot wel 15 uur zitten. Heel fijn als je lange of drukke dagen hebt. Ook is deze concealer heel erg dekkend en mat. Je ziet hem bijna niet zitten en toch verdoezel je al je onzuiverheden. Ik raad aan deze vloeistof aan te brengen met een concealer kwast.

Kleur: NC15



Klik hier om de Pro Longwear Concealer online te bestellen.



Tot zo ver mijn nieuwe basis make-up aanwinsten. Omdat ik (nu nog) een hele lichte huidskleur heb zijn deze producten heel fijn. Het is lastig om de juiste kleur te vinden en al helemaal met een bleke huid. Een teint te donker of te oranje kan heel erg verkeerd uitpakken, laat je daarom altijd goed adviseren.

Een aantal andere nieuwe aanwinsten, zie je hieronder. Een nieuwe lippenstift is natuurlijk nooit vervelend !











Liefs, Sascha


Geen opmerkingen:

Een reactie posten