maandag 17 maart 2014

Another Sunny Day !

Ongelooflijk ! Het kwik kwam afgelopen week meermaals boven de 10˚C. Het zonnetje bleef niet ongezien en dat ga ik voelen aan m'n portemonnee.. Niet te geloven dat ik m'n zonnebril ben verloren in maart. Ondanks dat maakt dit weer mij zó vrolijk. Jammer dat de zon vandaag verdween achter vele stapelwolken, maar ik kijk uit naar aankomende zomer !

Wauw, wat heb ik er van genoten. De korte broekjes en ballerina's heb ik nog in de kast laten liggen en een sunkissed-tan heb ik ook nog niet. Raar is het wel, want sneeuw heb ik dit jaar niet gezien. Gelukkig ben ik meer een zomertype en kan de zomer niet lang genoeg duren. Ja, ik weet het, de astronomische lente begint pas 21 maart, ik ben gewoon optimistisch!

Natuurlijk konden mijn beste vriendin en ik de camera weer niet laten liggen en hebben weer een paar shots genomen van elkaar. Niet heel vernieuwend maar ik zal onze "winterfun" (raar hè!?) toch de met jullie delen. 







Liefs, Sascha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten